Senaste enkäten gick ut i natt

Hej alla Gneisdiggare 😉

I natt gick den ut, den första och klart mest omfattande enkäten av de 2-3 enkäter som vi skickar via e-post till de som för ett par veckor sedan anmälde sig att vilja vara med och påverka utformningen av vuxenplaggen.

Du som i vår andra enkät (som gick ut 23 feb. och avslutades 4 mar) svarat att du ska vara med och påverka kläderna, har i natt fått e-post från oss med en länk till den enkäten, kolla skräppost-filtret för säkerhets skull.

Vi kommer ta STOR HÄNSYN till alla enkätsvar när vi spikar slutlig design och funktion, liksom slutliga plaggfärger, för de 7 vuxenplagg (vinterjackan, skaljackan, vinterbyxan, dunjackan m.fl.) som avhandlas i enkäten.

För att kunna påverka oss måste enkäten besvaras senast lördag 20 mars kl. 24. Dock hoppas vi att alla svarar så snart det är möjligt, så vi snabbt kan få en hint om vart åt det pekar.

17 reaktioner på ”Senaste enkäten gick ut i natt

  1. Jag hade inte möjlighet att besvara den tidigare enkäten, men har anmält att jag är intresserad av vuxenkläderna. kan jag få svara på enkäten iallafall?

    • Hej !

      Om man inte svarade på enkäten som gick ut 23 feb, att man vill vara med och påverka kläderna, så är det tyvärr inte möjligt att göra det. Vi har tagit ut e-postadresser till de som svarade ja på den enkäten och vi kan tyvärr inte lägga till några efter det. Men du kommer att kunna förbeställa kläderna när de kommer i shopen om cirka en månad.

  2. Hmmm… undrar varför inte jag fått någon?!?
    Kanske missade att fylla i någon ruta?
    Trist! Men det blir säkert bra ändå! 🙂

    Vad är det för frågor *nyfiken*

  3. Hej,
    Jag svarade också men har inte fått någon enkät!?
    Har något blivit fel?
    /Elin

    • Det troliga är att du inte svarat på vår senaste enkät, där vi frågade vilka som ville vara med och påverka i kommande enkäter.

  4. Saknar en riktigt djupröd färg på alla plagg som alternativ. En röd färg som går åt det blå hållet önskar jag mig. Ungefär som norska längdåkningslandslagets dräkter.

    • Vi tittar på en hel drös färger just nu. Jag lade precis ut en färgkarta där man kan se vilka färger vi har på ritbordet just nu, tyvärr kan vi inte ha alla de färgerna, utan måste nöja oss med några få per plagg.

  5. hej!
    jag hittar inte någon enkät som är skickad – inte i skräpposten heller! kan ni skicka den en gång till?

    // Anci

    • Du kanske inte svarade att du ville vara med och påverka oss, i den enkäten som gick ut 23 feb.
      Tyvärr kan vi inte lägga till några till enkäten nu när den är utskickad, du får lita till att de andra kunderna pushar oss i rätt riktning. 😉

  6. Hej!
    Jag missade att bekräfta i enkäten 23/2 att jag vill ha vinterkläder… 😦
    Betyder det då att jag är borträknad nu? Att jag inte är med och påverkar utformningen förstår jag, men jag vill fortfarande köpa vuxenkläder…

    • Alla som vill köpa våra vuxenkläder, kommer att få chansen när shopen öppnar efter påsk. Håll utkik här på bloggen och i mejlboxen.

  7. Jag var med och valde bland färger förra veckan eller om det var veckan innan….men då fanns inte röd, vilket jag ser är med nu. Är detta en ny enkät och varför har jag inte fått den i så fall?

    • Det är helt riktigt. Omröstningen här på bloggen var på spännande färgkombinationer, den enkäten hjälpte oss att se hur vågade våra kunder är. Den enkät som gått ut via e-post har gått ut till alla som varit anmälda tidigt, och fått flera av våra enkäter om vuxenpaketet. De blev för snart en månad sedan tillfrågade om de ville svara på några enkäter om plaggens utformning och färgsättning. Där är vi nu, och de färger jag visat här är alltså tänkbara bottenfärger på tygerna.
      När det kommer till beställningsläge i shopen efter påsk finns några utvalda färger för varje plagg att välja på, och det blir både klassiska som t.ex. röd men också några lite mera utstickande färger.

  8. Länken till klädpåverkan verkar vara bruten? Vi har varit iväg på skidresa en vecka (med våra gneisbarn) och inte haft möjlighet att besvara enkäten helt ännu. Är den redan bortplockad?

  9. Har jätteproblem att komma in på enkäten. Verkar vara ett större server problem ??? Trist då vi är flera som tänkte fylla i den tillsammans…

    • Webbaserade enkäter är inget som verkar fungera till 100%. Vi är medvetna om att flera haft problem med att komma in på enkäten. Ni kommer dock att ha samma möjlighet som de andra att beställa kläderna när de läggs upp i shopen efter påsk.

Kommentarer inaktiverade.