Fräscha färger

Här är de färger som vi just nu väljer från till de nya vuxenplaggen. Även om vi skulle vilja så kan vi inte ha alla de här härliga färgerna, utan vi måste välja ut några få till varje plagg.

Drömmen skulle förstås vara att vi hade så pass stor volym att vi kunde ha så här många färgval. Men än så länge har vi inte det. Men om alla våra härliga kunder kunde ordna två nya kunder var, och de i sin tur kunde ordna två till och så vidare och så vidare i några år, då kanske vi till och med skulle ha så pass stor volym att vi kunde ha två byxlängder att välja på. 😉

Det är tyvärr ingen vits att ni lämnar era färgval här, vi kan bara ta hänsyn till de som kommer in i enkäten, vi har inte möjlighet eller tid att sammanställa något härifrån.

Gneis colorsamples vuxenpaket 2010

Klicka för att se färgrutorna större.

13 reaktioner på ”Fräscha färger

  1. Tycker 4 klarlila var en härlig färg och 3 turkos. 16 grafit.
    Det var många fina färger!! 🙂

  2. Ni har i vart fall en härlig palett att välja från, så det kan nog inte bli ”fel” hur som helst och vi är ju alla SUPERSUGNA på att få hem paketet 🙂 Att sprida ordet blir nog inga som helst problem, Gneis säljer sig ju oftast av sig självt på grund av den bra kvalitén, åtminstone har det varit så på barnens skola och dagis. Fröknar och andra föräldrar frågar, så jag tror nog på en större kollektion längre fram och känner mig priviligierad över att fått delta i att få fram denna.

  3. Tycker om svart med färgade detaljer – ALLTID! Men även 14 (samtliga) och 10/16 Grå/Grafit…

  4. Det är min trettonårige son som ska ha paketet till hösten så han har valt färgerna i enkäten. Kanske inte de jag skulle ha valt… Jag får bara hoppas att det finns någon kvinna som väljer klara, roliga färger om jag vill köpa gneiskläder vid ett annat tillfälle!!!

  5. Det där med byxlängder gör mig lite orolig. Jag hoppas att för korta brallor inte kommer att göra så att jag som är över medellängd inte kan köpa de fantastiska kläderna som jag ser fram så emot….

    • Vi har fått flera propåer om att vi borde göra byxor som har längre eller kortare ben än normalt. Tyvärr har vi för små volymer för att kunna göra speciella kläder för ”kortbenta” eller ”långbenta”, utan tills vidare får vi koncentrera oss på att hitta en gyllene medelväg. Våra måttabeller (läggs ut så snart vi har kontrollmätt provplaggen) kommer att ge nödvändiga mått för att ni ska kunna ta korrekta beslut kring om kläderna passar eller ej.

  6. Klarröd, himmelsblå och svart, vilka vackra färger! Kanske med lite inslag av lime. Det är härligt med färger även till oss vuxna!

  7. Har precis gjort färgvalsenkäten och blev lite besviken på de färgvalen som fanns. Alltför många med Lime dragkedjor. Jag saknade en klassisk Blåbärsblå+Vit typ den klarröda. Som småbarnsförälder köper man inte skidkläder varje år utan man vill ju kunna ha jackan ett antal år utan att se direkt vilket årtal den hör till.

Kommentarer inaktiverade.