Första färdiga bilden på Gneis vuxenplagg kom nyss, läckert

Härligt, nu börjar vuxenplaggen rulla in, och de blir fotograferade till shopen. Det är inte många dagar kvar till försäljningen av vuxenpaketen börjar. Nästa vecka smäller det. Första plagget jag fick till mig på bild nyss, är TROY. Kolla in den härliga färgen.

Troy kommer i fler läckra färger, jag gillade den här cerisa.

Gneis_troy_v1011

Så här står det om tröjan.

TROY är en tunnare tröja/jacka i smidig och mjuk polyesterfleece. Jackan har en slät utsida och en mjuk och härlig flossad insida. TROY kan användas året runt, som tröja/jacka utomhus under vår/sommar/höst. På vintern fungerar den fint som en skön och värmande tröja inomhus, eller som ett svalare mellanlager under en jacka. TROY har helt öppningsbart YKK® blixtlås fram. Den har ett tunt resårband i nederkant och ärmslut. Två sidofickor med mjukt och skönt material på insidan.

Håll utkik på bloggen, jag vet att det är fler plagg på ingång de närmaste dagarna.

Gneis_Troy_v1006

Edit 12/4:  Eftersom några tyckte att den cerisa jag valde att publicera var på gränsen till extrem i färgsättningen så har jag lagt in en svart variant.

32 reaktioner på ”Första färdiga bilden på Gneis vuxenplagg kom nyss, läckert

  1. Så super snygg den TROY är i cerise. Ska bli spännande att se alla vuxenplagg eftersom bilderna kommer.

    Glada hälsningar

    Christina

  2. en mycket tuff modell på tröj /jackan troj.jag tror att det blir populär Hoppas på att det blir läckra färger.

    MVH Inger,Waaranperä i Kiruna

  3. Jättesnygg men dock lite skeptisk till de stora trycken, hoppas på diskretare tryck på de andra kläderna.

    • Just den här tröjan har det här stora trycket. Det är en smaksak om man gillar det, den ingår inte i något paket, så man behöver inte köpa den om man inte gillar den.

  4. Jättefin färg, men jag gillar inte outdoor trycket. Tycker det är snyggast med bara gneis…

  5. Kan hålla med här.. Att färgkombinationerna är jättebra.. Men det jättestora trycket på outdoor inte skulle varit sååå stort.. Gneistrycket var mer OK..

  6. Snygg i färgen.
    Jag håller med föregående om trycket.
    Samt att jag tycker den ser smal ut nertill.
    För att passa en kvinna med mer höfter så behövs en annan modell/form än bara versinen större av barnens trikåjacka.

  7. Oj oj, den här var inte i min smak. Känns rörig med två olika färger och sen en tredje på dragkedjan. Om dragkedjan är i avvikande färg är det snyggare om kläderna i övrigt är enfärgade. Jag tycker även att Gneis trycket är alldeles för stort, sätt det på ena armen eller i brösthöjd och tabort Outdoor trycket. Hoppas att resten av kollektionen är mer stilren.

  8. Jag är inte överförtjust i den starka färgen, men det kommer ju flera. Däremot gillar jag texten jättemycket – det ser coolt och originellt ut!

  9. Tycker inte heller att trycket passar ihop med Gneis. Det är helt olika stilar. Skulle vara snyggare med bara Gneis eller stor Outdoor och liten gneis diskret på armen

  10. Ugly med sådant jättetryck. I övrigt en fin tröja. Men varför blaffa på med trycket. Synd

  11. Sportig och fräck jacka. Men stort och fult tryck gör att jag inte skulle vilja ha den. 😦

  12. Tycker att den var riktigt läcker. Hade inte tänkt köpa Troy, men nu blir det nog en sådan ändå….

  13. Jättesnygg, men ser smal ut nertill. Alla tjejer är inte så smala över höfterna… Hade jättegärna köpt en….

  14. Nej tack. För mycket barntröja över det hela. Trycket känns gammalt, det har vi sett tidigare och passar inte på en vuxen.

  15. Jätteläcker färg men trycket är väldigt stort, tyckte den såg lite smal ut nertil. Hur blir det på en kropp som är ”päronlik”

  16. Super fin modell men håller med om att trycket blir i det största laget. Snyggast hade varit att ha det på ärmen! Håller även med om att två färgad + en tredje färg på dragkedjan kan bli lite väl mycket!
    Den hade varit mycket mer stilren med svart dragkedja. Hoppas på någon mer diskret färg också ex. vit/grå.

  17. Många har kommenterat outdoor trycket till det negativa. Tycker själv att det är just trycket som gör jackan. Tycker den svarta är supersnygg men den cerisa är gräslig, skulle jag känna mig som en gris i den cerisa.

  18. jag tycker hela jackan var kanon härliga starka färgen som man blir pigg och glad av och trycket helt i min smak men då är jag kanske inte lika vuxen som övriga dock men ändå passerat 30 😉
    Trycket ska ju självklart vara så de syns vart kläderna kommer i från! måste ju få visa upp dessa nya kläder som är för vuxna klart de ska synas då både i färg och tryck!
    super snygga tröjor vänta med spänning in resten =)

  19. Snyggt, har precis vart i fjällen, hade vart läge med en sån här jacka, det var kanonväder.

  20. Jag håller med Maja.Och jag har passerat 40 år, tycker att jackorna var supersnygga.
    Härliga färger. Trycket supersnyggt, det är
    det som gör hela jackan.
    Jag vill ha en av varje!!!

Kommentarer inaktiverade.