Jag skuttar vidare i mina Gneis.

Första bidraget till Gneis bloggartävling kommer från Charlotte Pålsson.
Om du gillar bidraget ska du dela med dig det på din blogg, twitter, facebook eller andra sociala medier du använder. Du hittar delningsknapparna längst ned i högra spalten och under inlägget.
Det bidrag som fått flest ”gilla” taggningar och/eller delats på flest bloggar blir månadens vinnare.

Gneis bloggtävling feb 2011 Charlotte Pålsson
Gneis bloggtävling feb 2011 Charlotte Pålsson

Jo, vi är väl en sån där familj som är ute så ofta vi kan. Pyttipanna till lördags lunch smakar liksom bättre om den får stekas i skogen på gasolköket!

Men den sista tiden har jag gått och blivit pinsam, tycker barnen…. Vet inte om det beror på att jag sedan december (=för det var då våra vuxen gneis kläder kom) skuttar i alla snöhögar, när tillfälle ges, eller om det är för att barnen har blivit annorlunda och bara går omkring och skäms generellt 🙂 Spelar ingen roll. Jag skuttar vidare i mina Gneis.

Vi ses i naturen,

Charlotte Pålsson

Hela familjen Pålsson

Hela familjen Pålsson

