Det vi gillar bäst med Gneis är att kläderna är snygga

En härlig vinterbild från vår fototävling. När jag ser den här bilden så blir jag sååå sugen att åka skidor.

Gneis fototävling 2011 Forsavall

Bilden är tagen i Tottskogen i Åre i början av februari. Dottern heter Ellen, och är fem år. Kläderna valde hon själv från er hemsida förra året och Gneis upptäckte vi genom dagiskompisen August.
Det vi gillar bäst med Gneis är att kläderna är snygga och ser ut som ”riktiga skidkläder” dvs de skulle kunna bäras av såväl vuxen som barn vad gäller form och färg. Sedan är vi mer nöjda med Ellens byxor än med jackan. När vi köper ny jacka (hos er!) kommer vi att välja en med bättre ytskikt – med bättre förmåga att stöta ifrån väta.
På det stora hela är vi dock nöjda med pris, utseende och funktion.

Mvh/Olle Forsavall

Mina barn har sportlov nu och här sitter jag framför datorn och skriver på bloggen, ibland är det lite orättvist att vi vuxna måste jobba. Jag tror jag ska prata med chefen om att vi ska få vara lediga när det är finväder och bara behöva jobba när det är ”styggväder”. 😉

