Inte ens snöstorm kan hålla oss inne i vinter :)

Sjätte bidraget till Gneis blogg tävling kommer från Sofie Kieri.

Om du gillar bidraget ska du dela med dig det på din blogg, twitter, facebook eller andra sociala medier du använder. Du hittar delningsknapparna längst ned i högra spalten och under inlägget.
Det bidrag som fått flest ”gilla” taggningar och/eller delats på flest bloggar blir månadens vinnare.

Gneis bloggtävling feb 2011 Sofie

Gneis bloggtävling feb 2011 Sofie

Efter några år med andra klädmärken som inte riktigt motsvarade det vi hade förväntat oss, bestämde jag mig för att köpa en Gneis overall till min 5 åriga dotter.
Det är det absolut bästa köpet i klädväg som vi någonsin gjort.

Eftersom denna vinter varit superkall här uppe i Norrland med många dagar nere på -25-30C, kan man säga att Gneis overallen har räddat vintern för oss.
Vi är ute varje dag och det blir många promenader bland annat till dagis varje dag. Då har denna overall verkligen varit super. Promenaderna till och från dagis har inte varit några problem då Celina aldrig nämnt under vintern att hon frusit. Overallen är också väldigt snygg och slitstark och är den enda overall som vi haft där fotbanden som man fäster under skon inte har slitits sönder efter bara några veckor.

Denna overall är verkligen toppen och håller mitt barn varm och torr under dem kallaste och blötaste dagarna

Så efter en vinter med Gneis kommer jag aldrig att gå tillbaks till något annat klädmärke, man blir helt enkelt bortskämd med dessa kläder som är helt super 🙂

Sofie Kieri